2009年2月9日星期一

The Best Child Food - 瓦砵瑤柱蒸水蛋

上星期六,一眾友人來我家晚膳,這是我第一次煮飯給朋友吃,確實有點兒緊張。而其中一位朋友更會携同二歲女兒到訪,於是,我特地為這位小朋友做了這一道菜。

材料: 乾瑤柱6粒/農場鮮雞蛋4隻
做法:
1. 瑤柱用水浸數小時至軟身,撕碎,連同小量瑤柱水放在瓦砵內,隔水大火蒸約15分鐘。
2. 雞蛋打散後加少許熟油及生抽拌勻,再加入與蛋汁相約的清水再拌勻,然後將蛋液倒入已蒸好瑤柱的瓦砵內,用鐵匙抹去碟邊泡沫,再蓋上保鮮紙。隔水蒸4分鐘,熄火再焗15分鐘。
3. 最後灑上葱花及鼓油,一碟又香又滑的蒸水蛋便大功告成。

飯局過後,奉上香甜靚橙給一眾友人。

5 則留言:

tung 說...

我認為Child Food, 是小看了這道蒸水蛋...

艾烈 說...

哈哈!你誤會了...
我並沒有小看它,The best child food背後意思是因為水蛋夠滑,不怕2歲小朋友進食時會鯁親而已。 :)

tung 說...

要知道好唔好食, 唯有自己整一次, 答案係...好正. 同埋我知道左保鮮紙的作用, 係防止蒸氣倒流, 令蛋的表面更滑! Amazing!

艾烈 說...

完全正確!你都好有煮食天份!
搵日互相切磋切磋吧!!

匿名 說...

你呢個水蛋好pro, 瞥眼以為係copy 別人的!